Älskar er tjejer <3

Tack för dagen älsklingar, ni är guuld!
skit roolig dag, började först me att jag och flisan åkte in till stan hon köpte örhängen och jag armband.
sen vidare till hamnen där vi mötte flisans mamma, dom kolla på tapeter till flisan, sen käkade vi i hamnen.
åkte sen hem träffa agnes som har fixat håret (Y) sen kom bea då och vi alla tog en promenad.
sen käkade agnes och sen åkte vi till stan, till klockberget träffa klara och roselia :)
Sen bestämde vi oss för att åka till donken, så vi fick pengar av dante :) tack<3
När vi hade käkat åkte jag och flisan hem, och agnes och bea åkte och tanka sen skjutsa hon hem agnes tror ja.
Jag o flisan är galna ;D











love you

Kommentarer
Postat av: beaaa

älskar diiiiig <333333333

2009-08-02 @ 01:25:43
URL: http://beahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0