Asså vädret förstör mig!

Jag hatar regna moln kyla :(
om det inte regnade nu, då skulle jag aldrig ha suttit här!
oh jag blir så trött på regn o skit, nyss va det ju bra väder..
men snart blir det ju bra väder för oss ;) vi åker ju utomland
om nån kan ta hand om vår lilla hund såklart. och så hoppas vi ju på att det blir bra väder här i sverige snart igen.
iallafall ska jag sitta hemma hela dagen tror jag, går nog ut med hunden nångång
och så får jag besök av bea ikväll kanske ;) som är i lindköping  just nu.
nu ska jag nog äta lite o snacka i telefon se film o allt dedär man brukar göra när man sitter hemma bara. så är jag lite små förkyld men aja
snart ska en kompis hjälpa mig och fixa min blogg så den blir lite snyggare också.
puss :*


Kommentarer
Postat av: ida

och moi hjälpte dig:D

2009-07-10 @ 03:12:30
URL: http://ilyngen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0