Lördag, and I love it!

Idag hände ganska mycket, jag vaknade runt 3 igen fixa mig ock åkte till bea och ida, när jag kom fram till dom åkte vi och handlade mat, och när vi kom hem käkade vi. sen kom pontus och tång till oss! vi hade det askul :) va lite överallt idag.. men sen nån gång mitt i natten drog dom hem och jag trog ungefär en halv timme efter, men då drog jag till berlin och vi köpte godis och snackade lite sen drog jag hem, orkar inte skriva så mycke för mina händer är helt frusna och nu ska jag fan käka nått!
imorn vet jag inte så mycke va jag ska göra förutom att sibe kommer hem, och sen ska jag va me han på kvällen nångång tror jag.


Kommentarer
Postat av: ida

yey de va bäst :D älskar dig

2009-07-12 @ 03:37:46
URL: http://ilyngen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0