Shululu hehe

Nu sitter jag hemma hos bea som gör pannkakor åt oss och hennes syrras kompisar ;)
vaknade kl 3 idag såå skönt! senare kom bea till mig sen kom agnes till mig senare åkte vi och handlade, sen åkte vi till bea och gjorde inte så mkt alls sen sen åka vi hem till agnes för vi skulle lämna henne men det skulle vi inte tydligen sen kom mamma skrikande att jag skulle skjutsa henne till en kompis i brankärr så vi gjorde det. sen när vi lämnade av henne tankade vi, sen åkte vi hem till bea och käkade :) sen va vi hos bea ett tag då och bestämde oss för att gå ut en stund så vi gjorde det. Sen åkte vi till hamnen men va inte där så länge för det va kallt och agnes ville hem så vi skjusade hem henne :) sen åkte jag och bea vidare hem till henne och vi bestämde oss för att vi skulle göra pannkakor så vi åkte ännu engång och handlade ägg mjölk och lite så... VARFÖR får man inte ha hjälm på sig när jag endå skulle hänga med bea in och handla :o gubbe.. så nu sitter jag och vänta på pannkakor då.. mums! ja nu vet ni lite om min dag, imorn ska jag va med bea och ida ännu en fest ;) kyss
btw så dampar jag ur för en cp har tagit mina bilder till sin bdb, evelinanordskog heter den..


får bli en moppebild på mig då ;)

Kommentarer
Postat av: ida

baby boo imorn :D:D

2009-07-11 @ 00:53:23
URL: http://ilyngen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0