Ett inlägg med världens minsta dator :)

Äntligen har pappa kommit hem, med fina saker till mig :)
En jätte god parfym och en kropps salva som lukar as gott! lite godis, och den här mini datan då, så jävla sööt!
Imorgon är det fredag och jag får äntligen träffa ante då:) Och pappa börjar tömma hans rum och mitt rum så på måndag ska vi kolla tapeter också, men kommer säkert va as svårt att välja. Snart ska jag hoppa in i duschen och raka bena, sen ska jag äta pizza Mums! Idag är jag ganska trött så jag ska nog lägga mig lite tidigare än vanligt så jag orkar komma upp imorgon till bussen, men imorgon ska jag nog bara gå halva dagen i skolan, som vanligt. Nu ska jag se klart mammas pojkar sen bada bubbel bad hihi. Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0