♥ hihi

1. namn: Louise
2. smeknamn: Lollo
3. kär: ja<3
4. höger- eller vänsterhänt: vänster efter oprationen
5. humör just nu: deppsöndag ni vet, men annars glad =)
6. favoritgodis: choklad
7. är det nåt du absolut inte äter: potatisbullar
8. kläder just nu: linne, trosor
9. internetsidor inne på just nu: facebook, bdb, bloggen
10. musik just nu: Robbie Williams(a)
11. vad åt du senast: glass
12. vad sa du senast: kan jag få nya skor på tisdag när vi åker till uppsala pappa?
13. favoritkläder: leggins, jeans, t-shirt...
14. om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja: ingen aniing :o
15. är du bra på matte: jajjamen, jag har ju IG i matte så..
16. fisk eller badkruka: fisk
17. favoritfärg: svart, vitt m.m
18. saft eller alkohol: alkohol:$
19. hur många kuddar sover du med: 1 men har 2 i sängen :D
20. favoritväder: sol och värme!
21. spelar du nåt instrument: nej men vill kunna gitarr
22. morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
23. sparare eller slösare: slösar hihi
24. vem/vilka är viktigast för dig: familj, pokvän, vännerna
25. det bästa du vet: sommar, pojkvännen, djur...
26. bästa film just nu: uh massa :o
27. bästa musikken just nu: massa där med 
28. hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag
29. framtidsdrömmar: att jag och Ante är tillsammans för livet vilket som kommer hända också :D
30. är du kittlig: jajjamen
31. snarkar du: nää, tror jag inte?
32. rädd för insekter: ja
33. skilda föräldrar: nepp
34. favorit skor: klackar, vanliga skor. 
35. vad har du för mobil: sony ericsson 
36. bästa bok: ingen aning
37. duschar eller bad: bad
38. pizza eller hamburgare: hamburgare
39. har du nån flickvän/pojkvän: ja<3
40. favoritchipssort: Grillchips
41. synliga ärr: båda knäna och ärr i nacken(när jag har toffs syns det)
42. stökigt eller välstädat: inte välstädat med städat ;)
43. hur många kusiner har du: mera än 4 
44. hur är din drömtjej/kille: helt jävla underbar att det går inte att beskriva med ord.
45. ljust eller mörkt bröd till frukost: äter inte frukost, bara ibland då blir det ljus.
46. vilken läsk är godast: cola, sprite, fanta :)
47. vad gör du helst?: är med ante :)
48. hur många syskon har du: 1 helsyster, en halv.
49. bäddar du din säng: nej, varför slösar man på sånn tid =)
50. är du mörkrädd: ja(a)
51. städar du ditt rum själv: ibland, men mest mamma hihi
52. sjö eller hav: hav :)
53. saltar du på maten: ibland :)
54. favoritkaka: allt :o
55. gillar du att sjunga:  om jag kan låten så hehe ;)
56. vilket instrument är vackrast att lyssna på: gitarr, piano
57. hur gammal är du:  15
58. hårfärg: mörkbrunt
59. vad anser du om president Bush: bög =)
60. röker du: aldrig i mitt fucing liv. oj förlåt.
61. kaffe, te eller inget: te
62. pysslar du med nån sport: dans
63. hatar du dig själv: nej, jag är lyckligaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0