I'm dead...

Ny vecka...fan
Det närmar sig jullovet iaf det är bra.
Just nu sitter jag här och göra ingenting ska strax äta. Väntar på att Ante ska ringa eller sms mig men har inte hört ett ljud både från han eller min mobil idag. Hans mobil gick sönder igår eller i lördags och han skulle lämna in den på lagning idag eller hans mamma och jag hoppas på att han får en låne mobil annars kommer jag inte klara mig utan hans sms i skolan. Åh nu vet jag hur det känns att inte höra ett ljud från ante på hela dagen iaf. Inte inte inte kul. Men ikväll måste han ringa eller smsa iaf annars blir jag orolig :o Det spöregnar ute och det får mig ännu deppigare, HATAR höst HATAR vinter! Snälla sommaren kom!

Puss

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0