20 sanningar om mig

1. Jag älskar verkligen sommaren.
2. Jag älskar att skratta.
3. Jag skämms över min mamma.
4. Jag älskar verkligen min pojkvän, utan han lever inte jag.
5. Jag hatar skolan, jag är hur sämst som helst.
6. Jag hatar att bara sitta hemma, jag måste alltid göra någonting
7. Jag älskar min hund.
8. Jag hatar vintern/höst
9. Jag blir lätt avundsjuk iaf när det handlar om kärlek.
10. Jag älskar mode, hår, smink, skor allt dedär.
11. Jag hatar att bli sårad.
12. Jag har haft cancer.
13. Jag är beroende utav mobil/dator.
14. Jag älskar djur, jag är en riktig djur människa.
15. Jag vill ha en bäbis nu, men endå inte.
16. Jag har brutit benet när jag var lite, och ramlat från en träd flera meter.
17. Jag äter hela tiden.
18. Jag älskar lov.
19. Jag har börjat spela the sims 2 igen.
20. Jag älskar att sova, jag har sovit till 17.00 en gång utan att ha vaknat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0