=)

50 frågor om dig och din pojkvän.

Du är tillsammans med?
- Andreas Hedström
Och varför det? - för att han är den underbaraste människan på jorden!
Har han fått något smeknamn av dig? - älskling, baby, snygging...bäver :)
När blev ni tillsammans? - 12/8-09<3
Hur träffades ni? - ehm genom kompisar typ och sen va vi nån dag ja.. :P
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - lite :P 
Hur gammal är han? - 15

Älskar du honom? - jag älskar han mest av allt!
Har du slagit honom? - nej =)
Har du roligt med honom? - Alltid!!
Skulle du kunnna bo med honom? - om jag skulle kunna! 
Beskriv honom med tre ord? - snygg snygg snygg
Har du gjort ett sugmärke på honom? - hahah 1 ja.. jag kan inte
Hur länge tror du ni kommer tillsammans? - livet ut!
Får han dig att skratta? - hahaha hela tiden
Säg ETT ord hur du känner för honom? - Kärlek!
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - hmm skräck :P

Får du fjärilar i magen när du ser honom? - alltid, bara jag tänker på honom 
Vad har han för ögonfärg? - eh, blå kanske? xD
Vad är det finaste du fått av honom? - hela han =)
Har ni samma humor? - ja typ, ibland :P
Planerar ni framtiden ihop? - (Y)
Skulle han bli en bra pappa? - om han skulle ;)
Vad gjorde ni senast ni träffades? - igår, vi käka kebab, va me kompisar, myste :)

Vad gör han när han inte är med dig? - Messar me mig :) är väl me kompisar eller dyker, träning, skola.
Är han svartsjuk på andra killar? - tror ja inte
Har ni bråkat nångång? -  nej :D men lär väl bli ett bråk om han inte kommer hem snart från sitt jobb ;) hihi
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - nej aldrig!!
Skulle du kunna vara otrogen? - ALDRIG!!!

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1 vecka :P
Har ni samma åsikter om saker? - oftas :P 
Vem håller i fjärrkontrollen? - :o ingen
Går ni ut ofta? -  ja ganska
Har ni samma musiksmak? - nja lite :D
Är hans familj trevlig? - jag älskar hans familj :D
Är han romantisk? - om han är:)

Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - jarå :P 
Har han någon fobi? - vettifan, spindlar gillar han inte iaf
Gillar han sport? - gör han väl 
Är han en djurvän? - ja(a)
Kan han sjunga? - jadå :D
spelar han nått instrument? -  trummor
Är han envis? - haha ibland ;)
Tycker han om att resa? - vem gör inte de :P 
vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - jag gapskrattar alltid 
Vad är det sötaste han sa sist?- jag älskar dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0