Jag är så jävla otrolig

jag vet inte äns om jag vågar berätta, men så här va det, jag tappade min rätt så nya mobil i toaletten !? den gled ut ur min ficka och hamnade i toan, det är ju inte preics kiss och bajs på den nu men jag torkade av mitt ansikte och slängde pappret i toan och vipps så trillade min mobil ut. Jag fick ju sån panik så jag tog upp den så fort som fan, MEN jag glömde batteriet till mobilen var i toan (kom jag på efter), så när jag spolade spolade jag ner mitt batteri (så dum som jag är) och mobilen ville inte starta när jag prövade med min systers batteri.. Så jag stack hem till Ante och där är jag inte heller så smart, tappade colan över hela hans tanjentbord och golvet, en annan grej oockså som jag inte vill ta upp. Förlåt ante jag älskar dig! Sen så jag åkte hem vid 11 tiden, när jag kom hem testade jag min mobil igen och kolla om den funka med min systers batteri, helt jävla otroligt den funkar :D så jag får väl ha hennes batteri ett tag tills hon märker det, hon använder ju inte sin mobil så mycket. hihi fatta va glaad jag vart! Godnatt

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0