Kall måndag

shit va jag har frusit idag det är ju helt sjukt, jag kanske är sjuk? nejnejnej det är jag inte och det får jag inte blir :) så när jag kom hem första dagen från prao plattsen klev jag i mitt jätte varma bad :D sen somnade jag i min säng nån timme. Dagiset va inte så jätte kul som jag trodde, får sitta och rita och underhålla barnen och det är ganska långt tråkigt, hänga och klänga och skratt och gråt kalla mig fröken och de tycker jag inte om haha men alla är hur söta som helst så det gör inget :) Senare ikväll ska jag nog iväg till Ante :) nu ska jag glo tv.
Puss

                              
                                           2 månader idag, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0