Lördag today

lördag idag och det betyder ju såklart att jag ska vara me ante :)
alltså fyfan va det är kallt ute, och snart måste jag ställa in min moppe i garaset (stavas?) . Jag bara läängtar tills pappa kommer hem, då ska vi göra något kuul :)
snart ska jag fixa mig och så och sen dra till ante, jag ska bara orka, jag vet inte va jag ska ha på mig heller..
och det jag hatar mest just nu, det är min mamma och hösten usch. fast visst kan mamma va snäll ibland.. när hon ger mig pengar då! jag bara önskar att mamma och pappa skiljer sig nu. Jag kommer aldrig överens med min mamma. Jag vet att jag kommer få ångest efter några dar när jag läser det här men.. näää :)
och så kom jag på att jag ska städa mitt rum idag också, alltså jag måste göra det för man kommer inte in här. Längtar tills jag byter rum, nytt rum nya möbler hoppas jag! :)
men nu ska jag städa. Kisss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0