sjukt kul fredag!

Dagen börja med att jag vaknade ganska sent så jag fick skynda mig på. Slutade ganska tidigt för jag tog en gå hem lapp, ville ju komma hem till ante så fort som möjligt. När jag va där va jag hos han en sund och myste, senare åkte vi till Danne storhandlade på tempo och myste som fan hos honom och så. Senar på kvällen åkte vi hem till mig, hade de as kul säger bara Krille booii hahahaha. Sen åkte vi till Ante kl 12 där jag sov över. Idag(lördag) ska jag inte göra så mycket för Ante är på grönan, och jag har ju inte pengar precis.. :( alltså blir det en lax days för mig idag vilket jag hatar för jag måste alltid göra något. Men imorn ska jag träffa Ante och jag ska vakna tidigt, eller ja kl 11, få se om jag klarar det annars får det bli halv tolv. Få se iaf va vi hittar på, lova Danne att vi skulle träffa han, och det förvånar mig inte om vi ska åka båt imorn (om det är fint väder) nu ska jag äta. JAG SAKNAR ANTE. Kyss

Bilder från igår.
baby <3

















Kommentarer
Postat av: Ponnyboooi

2009-09-06 @ 09:48:20
Postat av: pon

Sooooooooooooooooo GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY:d<3

2009-09-06 @ 09:48:56
Postat av: Ante din älskling!<33

Jag fattar inte vad Pon menar :O hihi ;)<33

2009-09-09 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0