♥ 8 underbara månader med min älskling! jag älskar dig ♥

Glömde nästan skriva in det att vi har 8 underbara månader idag jag och min älski pälski!



Älskling du gör mig så lycklig, vet du det?
Du hjälper mig verkligen med allt jag ber om, du tar hand om mig när jag mår dåligt!
Du är verkligen en sån pojkvän alla tjejer behöver, och jag är så grymt glad att jag har dig! Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra och jag vill inte tänka på det.
8 månader med dig och det är dom bästa månaderna i mitt liv sen jag föddes! Och vi har lovat varandra att vi ska va tillsammans föralltid! Du är mitt hjärta och mitt blod, vad skulle jag va utan dig? jo jag skulle vara död. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! Snart kommer jag nog exploderas för all kärek i min kropp som finns får knappt platts.
Jag älskar dig Andreas Hedström nu och föralltid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0