äntligen börjar det bli bättre och bättre väder ♥

Hej alla.
Förlåt att jag inte bloggade igår men mitt internet funade inte på hela kvällen..
Men igår va det lika underbart väder som idag förutom skolan. Så tänkte berätta lite vad som hände igår. Om vi skiter i skolan så åkte jag till ante efter skolan, va där 1 h 30 min ungefär.
sen åkte jag och flisan på träning och tränade. När vi va färdiga åkte jag och flisan till hamnen och njöt av solen. Lärde flisan att köra moppe nu så hon fick skjutsa hem mig istället ;) haha va kul det var!

Idag va det skola och tråkigt som vanligt men hade sovmorgon till halv tio och det va nice!
Åkte till ante efter skola och sen stack jag hem vid fem för han skulle träna. Nu sitter jag bara här och ska ta det lungt resten av kvällen, ska nog städa mitt rum senare. Känns helt fel att sitta här hemma här inne när det är helt blått på himlen och solen skiner.
Min moppe är jätte konstig just nu, vet inte varför men så vart de efter lagningen. Aja det är iaf nått man kan åka på haha. Jag älskar solen och ante, bara så ni vet.

Bilderna från igår








Kommentarer
Postat av: benjamin

du e bara min älskling o bara min vet du det min blivande fruuuuu <3333333333 ^.^

2010-04-14 @ 21:29:20
URL: http://bekoduljevic.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0