asså vädret? vart är sommaren då??

JAG VILL HA SOMMAR NU!!

Förlåt för att jag inte skrev igår. Nu gick världen under va?
kom nyss hem från ica med massa smask smask som jag ska ha imorgon i hela bussresan ända upp till kittelfjäll i lappland. Vart lite hungrig när jag sköpte allt (a)
Är så super taggad för detta!!

Annars har jag inte så mycket att berätta, jag är så glad att jag har min mobil igen! Fast lite skumt är det väl endå att jag tappa den på vallarna i nyköping och sen skickades den runt på brevikskolan i oxelösund och sen fick ante den till slut?!.. Men iaf så vet ni att jag ska va borta i 4 dagar så kommer inte blogga på 4 dagar.
Nu ska jag gå ner och äta sen ska jag packa tills imorgon och det har jag inte ens börjat med
!!OMG!! hihih skoja (a) blir en jävla bilder från kittelfjäll med min underbara klass ^^ Puss.


 Min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0