förlåt...

förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men det har hänt massa skit! verkligen as mycket.
Jag har mått skit, min hals har verkligen slutat fungera så jag kan knappt prata utan att låta som en åsna, jag har tappat min mobil och blivid snodd och har verkligen vart skit deppig för det! en vecka gamal va den bara, men iaf så polis anmälde jag det och spärrade mobilen och på torsdag ska jag till kittelfjäll uppe i lappland och jag har ingen aning hur jag skulle klara mig utan mobilen eftersom jag smsar så mycket iaf med ante men flisan va så gullig och sa att jag kan låna hennes mobil och smsa med (a) men endå jag vill ju ha min egna.

Men för ungefär 2 min sen ringde ante och sa att han har min mobil??!! jag förstår ingenting verkligen jag är så glaaad, men den har tyvär inget sim kort eftersom kukhuvudet som tog mobilen slängde väl mitt kort och la i sitt men tyvär spärrade jag den ;) men får köpa nytt kort så kommer få nytt nr så alla som har mitt andra nr 0767119504 kan ju raderas. Och jag hoppas att jag får köpa ett redan idag för pappa är inte glad på mig, och så sa jag dedär på fel tillfälle för pappa va full....
Längtar tills jag får träffa min älskade mobil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0