FYFAN VA KUL DET VA IGÅR!

Hejsan, igår var det lite praty praty hos bea och det va kanon kul! Jag och flisan är ju lika dum i huvudet som vanligt men vi har bara kul ;)
Idag när jag vaknde upp spydde jag mins 7 gånger... någ värsta bakfyllan jag har haft i mitt liv hitils iaf, ajajajaj.. ville bara dö haha! Så idag ska jag och ante bara chilla och glo på 2 filmer vi har hyrt men nu är det mycket bättre, det är tur att jag har min älskling!








usch..



För er som inte va där, NI MISSA NÅGOT! ;)


Kommentarer
Postat av: erica hellman

synd att jag låg hemma förkyld och hade magont ):

men ni hade kul iallafall! (:<3

2010-04-06 @ 17:19:06
Postat av: Benjamin Den Som Du Har Spelat Ett Spratt Mot :@ :@ :@

jag hade rätt ni jävla player du bara ljög för mig när du skriver älskling då menaru ante nte mig din jävla fu*king player

2010-04-07 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0