Hatar söndagar!

hejhej!
Usch vad jag hatar söndagar! fast dag har det faktist vart en riktig härlig söndag, vi grilla och sån. Ante är ledig imorgon för han har studiedag så han sover hos mig inatt sen sover han vidare när jag sticker till skolan. Undra om jag verkligen kommer komma upp imorgon när ante ligger brevid mig, det är ju alltid jag som brukar sova vidare när han ska iväg tidigt på morgonen hehe. och så idag har ante tappat bort sina nycklas så vi leta efter dom i 1 timme minst... Imorgon har jag och Ante 8 underbara månader och mycker längre ska det bli! Vi älskar verkligen varandra! OCH HELVETE VAD MIN DATA ÄR SEG IDAG! Puss!



Imorgon får jag träffa dom bästa plus dom alla andra som inte är med på kortet ;)

 
GE OSS SOMMAR!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0