Nu är det helg för mig :)

Gick fram till lunch sen tyckte jag att jag ska få sluta så jag tog bussen hem...
Lämnade in min moppe imorse för han skulle fixa min blinkers den glappar, och han sa att han har fullt upp så jag kanske får den imorgon ist så nu måste jag åka buss hem till ante om han nu inte kommer hem till mig sen..

Men på lunchen köpte jag en jätte fin tröja till ante idag hihi snällt va :) han kommer bli så glad för han vill så gärna ha den men han har inga pengar. Det är sjukt varmt idag också och den gör mig glad fast det skulle va bättre om alla moln kunde försvinna. Ikväll kanske jag hänger med ut på sjön och tittar på när ante nattdyker yey kul haha :D sen kl 6 ska jag och ante till real vettefan vad det är där riktigt med ska iaf dit... kul...
Imorgon är det valbor och så ska jag va i ockel och på lördag är det feest!


Dagens
jeansleggins: Cubus
söt tröja: från thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0