Nu är det vår va?!

Hej alla glada!
Kolla nyss tempraturen, 7 plus i skuggan och 17 plus i solen! HAPPY!
Kolla nyss smhi och dagarna som kommer, kommer det inte va lika soligt, mer moln.. Men alla dagar stämmer ju inte så vi får se och hoppas på mera sol! Längtar tills dom soppar gatorna också! Hatar gruset, är lite läskigt när man åker moppe, men annars går det toppen!
Älsklingen åka nyss hem till sig med min moppe för han ska dyka... Men han kommer hem snart endå så då ska vi mysa som vanligt. Ska strax grilla grillspetts med pappa och hans kompis Sören. Har nyss nästan fixat så pappa köpter dendär mobilen idag till mig, hoppas hoppas hoppas!

   

Tycker det inte är så speciellt fint med röda knappar haha men men mobilen är ju annars snygg och bra! Skulle ju va fint med svarta knappar som på vissa bilder på google.
När ante kommer hit senare få se vi vad vi hittar på idag. Nu sak jag nog gå och fixa mig.
Förresten vill också säga att jag inte kommer blogga så mycker, iaf inte varje dag eftersom det är lov och jag är inte så mycker hemma.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0