Vår ♥

Vi älskar vår! Idag har det varit härligt, förutom att jag va tvungen och gå upp ur sängen när ante ligger brevid jätte mysig..
Jag och flisan åkte iaf till skolan men moppen för första gången i år! :)
första lektionen var hemkunskap där vi gjorde pizza. Sen skulle vi ha fysik (pallaa) så jag drog hem till mig där älskligen låg och sov. Sen vaknade han till så körde vi super mario på wii sen va jag tvungen att lämna han igen. Men det gick ganska fort så när jag kom hemn tog jag och han och harry moppen ner till örstigsnäs och lekte lite med harry, han älskar att springa lös efter en boll på stranden, så idag va hans första dopp för i år!
Kände på vattnet och det va inte så farligt, trodde att det skulle va is kallt med det va det inte men klart det är is kallt om man doppar hela kroppen. Sen åkte vi hem med en jätte blöt hund som hade damp.







Sen åkte vi hem till honom och kolla på en jätte tråkig film.
Sen myste vi bara resten av timmarna innan jag skulle åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0