1 augusti och det känns fan inte bra alltså.

 

Har ni sovit gott inatt?
Det har inte jag i alla fall. Vet inte varför riktigt, men tänkte för mycket på saker som jag absolut inte borde tänka på. Det är mycket skit i min hjärna just nu. Ibland drömmer jag marddrömmar om det. Jag hopps jag kan sova bättre inatt, brukar alltid sova så bra när min älskling ligger brevid och håller om mig!

Men så idag vaknade jag ganska sent också, vid 13.00 tiden.
Skönt och sova ut när man ska va uppe halva natten ;) Nä nu tycker jag att ante ska komma hem från dykningen så jan kan åka till han och mysa lite innan vi ska dra. Ikväll kommer jag få träffa Ida och Flisan! :D


Kände att det behövdes en bild på oss för jag älskar dig så mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0