Klev nyss ur badet.

Imorgon är det fredag ♥♥ och det behöver jag! Längtar! Så imorgon är det skola, har sovmorgon till 10 över 10 SKÖNT sen åker jag hem till ante min och umgås med han och danne så får vi se vad som händer. På lördag är vi bjuda på kräftskiva eller vad det nu heter haha.. antar att vi inte kommer va där så jätte länge för det är ju mer "vuxen" kalas eller vad man ska säga.

Och jag vill bara säga en sak som jag inte har sakt som jag måste berätta, att jag har haft en underbar sommar! Alla dagar tillbringade jag med ante och massa vänner! Älskar mina vänner ♥ Sommarlovet 2010 är nått jag inte kommer glöma!

Några sommarlovs bilder 2010!




















Kommentarer
Postat av: Mysan

Sv: aha okej :P roligt roligt :P

allt bra med dej ?

2010-08-27 @ 10:56:40
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0