Mer panik för varje dag!!

Vill inte ens tänka på att skolan börjar snart!! :'(

Har suttit här snart en timme, åka hemifrån ante kl helv nio ungefär. Ante skulle iväg och dyka. Skönt att vakna tidigt med endå inte, så jag funderar på att somna en stund framför tv. Fast jag är skit hungrig, orkar inte fixa något. Men gårdagen var härlig. As roligt och träffa på folk, de gillar jag. Fast en sak bli jag jävligt irriterad på som jag inte borde bli egentligen..  Men så idag blir det väl inte så mycket, ska nog leta upp en film som jag och ante kan se när han kommer hem, eller så hittar vi på något annat. Vädret lockar ju inte precis inte idag.. trist. Bara jag som tror att sommaren är slut? eller halft iaf.. Och en sak till, jag har fått en blåsa i munnen, och jag flagnar som ett svin så det ser ut som jag har hud cancer JAG DÖR :(

Positivt inlägg jag gjorde (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0