Trött..!

Snart ska jag gå och lägga mig, som jag egentligen borde göra för jag är så sjukt trött.
Imorgon är det bara att gå upp när klockan ringer, en vecka har gått i skolan och det känns som en månad..

Men helgen har varit super men ante! I fredags myste vi hemma hos danne och i lördags va det kräftskiva med massa fyllon, så det blev donken mitt i natten när jag höll på att somna i kassan. Söndag blev det söndasmys med godis chips läsk och film med den bästa! Usch nu börjas det igen. HATAR och lämna ante när jag eller han ska hem. Men efter skolan imorgon ska vi mysa igen för vi kommer inte träffas för än på torsdag :'( längtar redan till nästa helg!! Godnatt påer!


saknar Cypern! saknar o va Brun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0