En vanlig tråkig måndag!

1 Februari också och ännu närmare till sommaren (a)
idag har jag vart extra trött, vet inte varför så ikväll ska jag lägga mig tidigt.
måste bara hinna att bada och sen äta för jag är så hemskt hungrig, inte får jag nån mat hemma hellet -.-' längtar redan till nästa helg då jag ska mysa som satan med ante :) och om 11 dagar har jag och ante ett halv år åhh och mycket mera ska det bli :) saknar han så fort jag säger hans namn! Förresten blekte jag mitt hår igår hemma hos ante, så nu har jag ljust brunt hår, vart rätt nöjd för nu har jag tröttnat på det mörka. Längtar tills nästa månad då mamma och min syster ska åka till thailand, då är det bara jag och pappa hemma så himla skönt! Och jag hoppas på att snön har försvunnit och man kan åka moppe! Nu sitter harry och säger att han vill ut och kissa, så jag måste kila ut med honom ett tag. Puss på er!


Inget roligt i skolan utan flisan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0