En vanlig tråkigt tisdag

Jag vill ha sommar jag vill ha sommar!!
Jag vet inte hur många gånger jag har sakt det nu, jävla äckel snö försvinn!
Men idag har det vart ganska chill, hade sovmorgon till kvart över nio och slutade tjugo över ett hehe =) ikväll ska jag och flisan på stepp så kommer nog va ganska trött sen. Imorgon blir det ingen skola för mig :) vi har friluppsdag, och då ska jag promenera och sen åka pula -.- haha så jag stannar hemma imorgon och ber pappa sjukanmäla mig! Så istället ska jag träffa min älskling imorgon som jag har längtar efter! Längtar tills på fredag då vi har ett helt lov framför oss! :D fast tyvär bara i en vecka, och så ska han bort på lördagen så det blir väl titta på melodifestivalen själv.. väntar just nu på flisan som värkar inte komma nån vart -.- ska mog ladda ner lite filmer så länge då...


visst inte bara jag som vill längtar efter sommar
och drömmer sig bort till det varma, hihi söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0