Tiden går så sakta...

Hello :) idag har jag vart väldigt trött, va me flisan och agnes efter skolan för ante kunde inte va med mig :( men ialla fall så spelade vi in en film, och det höll vi på med ganska länge men den funkar typ inte på datan? Sen så bakade jag och flisan kladd kaka, agnes satt ju där uppe vid datan och ladda ner låtar :P jag och fllisan tänkte igentligen äta upp halva kladd kaks smeten fast vart så jävla smätt på några tuggor så vi orkade inte kladd kakan sen när den va klar.. ;P men imorrn ska jag äntligen träffa min älskling och vi ska mysa som fan! på fredag har vi ett halvår då vi ska äta på resturange (a) på lördag ska vi på hero city och kolla på bio på avatar i 3D den ni ;) och på söndag är det ju alla hjärtans dag och då är det mysigt att ha en pojkvän (a) Ne men nu vill jag att snön ska fan bort!! förra året den här månaden åkte man ju moppe :@ fan vad jag längtar tills jag får göra det igen! snälla sommaren KOM! och snälla piercing LÄÄK! hihi nu ska jag fixa mig för kvällen. Imorn har vi ju nationella provet igen.. åh.
puss och smek.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0