är inte på det bästa humöret just nu, jag vill till ante

är så jävla skoltrött och jag vill bara ha helg hela tiden tills sommarlovet börjar, jag saknar ante så jävla mycket och vi kan inte sms lika mycket som förut, iaf inte lika mkt i skolan. Hemska tankar springer runt i min hjärna. Jag kämpar verkligen för att det ska försvina. Jag har det så bra hos ante, jag känner mig så trygg hos honom, jag vill till han nunu varje daag! Och en sak till! jag vill att snön ska försvina och kylan! Jag hatar snö det har jag alltid gjort! jag vill bara att sommaren ska komma. Imorrn är det äntligen fredag och då får jag iaf träffa min älskling. Nu ska jag gå och göra absolut ingenting... kanske gå till ica.
Kan inte vara utan dig, jag skulle gråta blod! jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0