Godkväll...

Idag har det bara vart en helt vanlig tråkig torsdag.
Efter skolan gick jag och flisan och shoppade lite i stan efter skolan, har ju fått pengar nu (a)
Blev lite kläder örhängen... imorgon är det äntligen fredag och det är nästan så att jag vill fira det för jag är så lycklig! Sen åkte jag bea agnes och flisan hem till mig va där en stund.
Skulle ju inte sitta fel md lov heller hehe (a) jag vet inte hur många gånger jag har tjatat om lov nu men jag behöver det bara. Ska fixa mig nu för kvällen och sen ska jag bara ligga och mysa i min ensamhet (det är synd om mig) Men imorgon ska jag mysa på riktigt, med min älskling också! bättre kan det inte bli ^^
Pusss
Btw JAG HITTAR INTE MIN KAMRA :'(
Thihi titta Ante och Pon (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0