Nån som kan fixa sommar?

Nån som vet hur man kan göra så tiden går snabbare i skolan?
är så jävla skoltrött så det inte är sant, varje dag vill jag bara gå och lägga mig efter skolan men då kommer jag inte kunna somna på kvällen, men det beror ju också på vädret fyfan vad jag hatar kyla och snö! jag vill bara ha sommar sommar!! försvinn snö jävel.. inte vet jag vad jag ska göra efter skolan heller, ante har ju massa träningar och skit, men imorn kommer han till mig! :D Har bakat kakor idag med flisan, dom vart faktist goda när dom hade stått inne i kylen ett tag :) nu ska jag gå och äta mat CHING.
Jag älskar Andreas Hedström! Evigt kärlek! <3


Jag blundar och ler, du är allt jag ser! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0