vinterlovet-slut fan!

Faaaaaan! lovet har vart så jävla braa, det har vart så bääst! Nu börjar helvetet igen och nu är det sommarlov jag väntar på. Har vart med älsklingen min exekt varje dag. Pon har vart med dom flesta dagarna och danne har vart i thailand (lyxo). Nu tycker jag att snön ska försvinna och att det ska bli varmt ute. HATAR VINTER! Mår så jävla dåligt när jag är utan ante, speciellt när skolan är i vägen, och det är 6 månader kvart till sommarlov. Skola är verkligen inte min grej, det märker man om man kollar på mina betyg. Nu ska jag bara sitta här och klämma ut  mina tårar och deppa som satan!
Jag älskar dig! <3 (hela bilden fick inte platts?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0