11 månader idag baby! <3

Hejsan, vet att ni har saknar mig, hihi!

Har inte skrivit på helahelgen med nu har jag iaf lite tid. Idag har jag vart i stan med min lilla söt sak. Idag har det ju inte precis vart världens sol väder så idag har vi inte gjort mycket, med ikväll ska jag pröva dyka, cooolt va? Men imorgon ska det va soligt och fint väder så imorgon blir det jogesjö med bästa och så ska jag träffa min bästa ida också. Men idag så har jag och ante 11 månader och bara 1 månad till vi har 1 år, och jag älskar dig exakt lika mycket som för 11 månader sen, kanske lite mer hihi.

Men nu ska vi försöka hitta något och äta. KISS

jag älskar dig verkligen

Kommentarer
Postat av: ida

love uuu

2010-07-13 @ 19:58:19
Postat av: lollo

i love u too

2010-07-13 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0