Fan vad det är härligt med sommar!

heej!

Jag är så jävla shopping sugen så det är sjukt, nya sommarkläder vill jag ha in handlat! 2000 kr på kortet bara ligger och väntar på mig. Men nej dom måste jag spara, åker snart till stockholm med min älkskling och då blir det shoppa!! Idag köpte jag en ful navel piercing för 30 kr som egentligen kostade 130 kr, fett väärt!
Sen följde jag med ante när han skulle ut och dyka.

Imorgon är det absolut sista jobbdagen för ante och det ska firas! Så hela mitt sommarlov som är kvar kommer jag tillbringa med honom överallt! :D Och självklart kommer vi inte va ensamna utan vi ska ju va med massa! Så imorgon blir det bada grilla och lite mera.. Åh vad jag är glad just nu! Den här sommaren får aldrig ta sluut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0