Godmorgon..

Idag sov jag länge, tack vare vädret.. Men jag är glad över att imorgon och alla andra dagarna kommer det va jätte varmt, och imorgon är der fredaaag! yeah

Jag har lite panik för en sak, jag hittar inte mitt intagnings papper och jag hoppas för guds skull att min farfar har tagit hem det. Annars är det lite kört. Och en sak, Beställ aldrig piercingar från http://modeakuten.e-butik.se/ ! Det är tydligen bara ett fejk företag... eller så är det inte det men jag har fått väntat nu i ungefär 1 månad på mina två piercingar, men vem vet dom kanske kommer om 2 månader till..

Aja idag är det 1 Juli och min pappa kom hem igår kväll, han har varit borta och jobbat i england i ungefär en och en halv månad. Men nu är han hemma och allt känns mycket bättre. Om en liten stund ska jag klä på mig och flisan kommer hit, sen vid fyra ska jag förmodligen hänga med ante när han ska dyka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0