Vill inte vakna!

Systern står där nere och lagar mat till oss två, behöver få i mig nått.
Usch idag vill jag ha det soligt ju så vi kan ligga på stranden, skulle egentligen ha gjort det med bea idag.. Men ist ska jag nog städa pappas bil för lite cash och sen ska vi åka iväg och handla, behöver ju solkräm tills måndag hehe ;) Längtar så mycket, vill bara komma bort nu. Saknar ante så fruktansvärt mycket redan! Fick ett sista sms av han när han satt på flyget och skulle strax stänga av mobilen. Faktisk första gången på 11 månader och några dagar som jag är utan ante en hel vecka, annars har jag aldrig vart det förut och det känns bra!

vill bara sova och vakna upp på måndag! För på måndag går flyger vid sex på kvällen, hallå det ska ju gå sex på morgonen..
Nu skriker tessan att maten är klar. Ching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0