Chill daag!

Imorgon lämnar jag klassen för gott, hemskt och säga det för jag kommer sakna alla så mycket!

men idag fick vi sluta kvart över elva från fågelbo parken, gjorde inget särskilt där, nödvndigt o komma dit. Men efter de stack vi och käka pizza sen vidare in till stan med bea flisan och agnes, vart lite grejjer inhandlat med orkar inte ta kort på de och visa men det vart iaf
En tjock tröja
Nått hårspänne inför imorgon
Leggins
Lösnaglar
Donken
Nu sitter jag här och har precis duschat och ska städa mitt rum lite, flisan sover här inatt så ska vi fixa oss tillsammans imorgon för båda vi behöver locka håret och jag måste hjälpa flisan.
Nu sitter älsklingen på middag/bal med 9orna på sin skola som alla andra 9orna har gjort förutom mobbade vi... Imorgon kommer jag förmodligen inte blogga nånting för jag ska på studentfest sen få vi se vad som händer på kvllen, ska ju fan inte sitta vid datan på skolavslutningen :)!  Nu ska jag gå och noppa ögonbryna och smörja in mig!  Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0