Helgen tillbringar jag ute på sjön med min älskling.

Halloj.
ska alldeles strax skrypa ner i sängen och försöka sova.

Imorgon lämnar jag hemmet och kommer hem på söndag, åker ut på sjön med min älskling och så firar vi midsommar där, bättre kan det inte blli! jag älskar min Ante! Är så sjukt taggad, shit va kul vi kommer ha! Så under dom här 3 dagarna bli det iget bloggande för mig.  Så när jag kommer hem ska jag va mega bruuun!

I alla fall, idag har jag vart en stund med flisan, åkte och badade och solade. Sen mötta jag Ante på hans jobb och efter det stack vi till jogesjö och bara chillade, körde minigolf en stund med några. Gud vilket härligt väder det har vart idag! Älskar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0