Sista juni, lite synd faktist.

Hejsan alla, vaknade ungefär för en timme sen va faktist jävligt trött imorse.

Jag ska strax klä på mig och sen kommer flisan hit. Vi skulle egentligen sola på min baksida med när jag titta ut såg jag ett jävla stort regnmoln som kommer till oss om ungefär 5 min.. Happ så vart det inte det, men vi kom fram till att vi ska mysa framför en film istället. Tur att det är lite mellan dåligt väder bara idag sen ska det bli bra väder resten av veckan, på fredag lördag och söndag kommer det bli suuper varmt! Sen vid fyra ska jag träfa min lilla älskling! Ne nu ska jag klä på mig PUSSS.

och nu regnar det....


vad fin du är min prins! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0