Söndag.

Fan va helgen har gott fort! men så är det när man har roligt och snart är det sommarlov!
Men nu tänkte jag berätta det jag har gjort i helgen, exakt varje detalj skriver jag inte ner precis
Men ni höver inte läsa!

Fredags: Åkte hem till ante efter skolan och kolla på filmen Dear John med honom, sen efter det åkte vi och käkade sen stack vi hem till danne, tog upp hans studsmatta och hoppade en ganska lång stund på sen. Sen åkte vi hem till Wille och där hade vi en liten filmkväll och när det va klart massa annat skoj..

Lördags: Vaknade upp med älsklingen brevid mig, älskar det! Åt frulle och fixa oss lite sen stack vi hem till mig en stund. Sen stack vi tillbaka Tillbaka till han och väntade på flisan, spelade cod så länge sen kom hon och efter ett tag kom wille och emil. Senare åkte vi alla till jogesjö och tillbringa resten av kvällen där, hur mysigt som helst, tände en egen brasa, röka vattenpipa, grilla korv på pinne och bara snackade! <3 Haha måste berätta att polisen trodde att min moppe va en motorcykel haha..!

Söndag: Har tagit det lungt för de mesta, låg och solade ett tag med ante på hans baksida efter frukosten. Sen åkte jag och han och hans mamma och farmor och kolla på en musikel. Åkte hem och sen köpte vi lite gott och sen kolla vi på en rolig film haha. Klippte antes hår lite efter det eller toppade lite, båda vi blev as nöjda, I'm Bäst!
Sen va det Dags att åka hem och nu sitter jag här. Och de här va sista helgen innan sommarlovet nu och nu är det bara chill i skolan! Åhh va glad jag är! <3


<3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje börjar du?

2010-06-07 @ 08:49:20
Postat av: Lollo svar:

Real - hund

2010-06-07 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0