Soooooool! <3

Hej alla, blev ett litet sent inlägg idag.

Vill börja med o säga att jag älskar värme, och idag va det varmt! kul och få veta att imorgon ska det bli varmare än vad det va idag, svettit.
Och idag fick jag sms om att min moppe är klaar, så jag ska hämta den imorgon nångång, yees!!

Men iaf idag hade vi friluftdag, kanonväder för de! Slutade ganska tidigt sen va ante så snäll och hämta mig så vi cyklade ända hem till honom och jag satt och sjöng så fint för han medans han skjutsa mig i denna värmen, hehe. Sen åkte vi till jogesjö med bea och flisan. Sen klippte vi gräset hemma hos ante och va duktigt. Så vi sluta dagen med en film och myste! Imorgon blir de ut på sjön, jippii!!



 
 steeeeek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0