Bra slut på lovet!

Är helt död! Gårdagen va så grymt kul! Ni som inte va där missade verkligen något. BRA folk fick man träffa! Kvällen sluta med blåser på varje tå och jag fick gå i strumpor genom hela stan från träffen till bussterminalen.. Det va så grymt underbart och bara krypa ner i sängen brevid min älskling efter det jobbiga!! :D

Idag ska vi bara ta det lungt och se filmer. MYSKLÄDER på förfan! Imorgon börjar skolan, eller själv är man ledig så jag ska sova! Nu ska vi till ica och köpa goooodis! Pusss


gullegrisen snor min säng hela tiden! :(


Kommentarer
Postat av: louize

Hittade din blogg genom en annan blogg. Där du hade frågot något om P-stav. :D

2010-11-07 @ 17:26:13
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0