Längtar redan till nästa helg!

Idag är det mycket tankar som han flygit runt i skallen på mig!
Jag vill börja övningköra så fort som möjligt. Jag måste hitta ett par nya skor och har letat runt i ungefär 1 månad?! Är redan nervös inför onsdagen. Vet inte vad jag ska önska mig i julklapp förutom pengar?! och jag vet inte om jag ska önska mig en iphone 4 i julklapp eller inte? trivs ju så bra med den jag har..och jag vet inte om jag skulle kunna ta hand om den?! vet, jag är knäpp! jag vill ha jul och nyår nununu! sen vill jag bara ha sommar efter det!! Känner mig så orolig och stressad på något sätt men jag är inte det?!

Känner mig så lung och trygg när jag är med min Ante! det är helt sjuk hur mycket alls förändras, det är som att jag är i en annan värld. Jag kan slappna av och jag känner mig hemma och trygg och nån som alltid finns där varje sekund som går. Vet inte vad jag skulle göra utan dig och jag vill inte veta heller. 

Helgen och det berättar jag om imorgon. Nu ska jag ringa min finaste så kan jag sova bra sen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0