Måndagar är det värsta som finns!

Usch, alltid lika jobbigt att kliva upp på mornarna!!
Åkte till jobbet helt osminkad och när jag kom hem myste jag med Flisan och bakade haha sen kom Agnes. Vi tog en promenad och sen hem för att se på paradise hotel sen såg vi på ung och bortskämd. Nu sitter jag här och inte gör så mycket, ska lägga mig tidigt idag har jag bestämt! ;)

Lovade ju er att berätta om helgen, varför vet jag inte för inget speciellt hände haha. Men på fredan va det bara fredagsmys med godis och filmtittade med pojkvännen. Lördas vaknade jag upp ensam i Antes säng för han hade redan stigit upp för att dyka... Så det blev filmtittande med hans pappa och sen åkte vi och hämta upp han sen blev det tacos mys på kvällen, efter det skulle vi dra till några men det regnade och så så nej.. Söndag vart det en dödlig spinning vi drog på och sen övningkörde ante lite och skjutsade hem mig mot kvällen :) Somsakt jag hoppas det blir roligare nästa helg ;) Puss


vill tillbaka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0