Nu är snön här, på riktigt

Ärligt talat tycker jag att det är jävligt mysigt med snö, tjocka/mysiga kläder, alla ljus i fönster och lite överallt, alla fina julsångerna, julen, nyår, skidresor, och självklart pojkvännen! Älskar att sitta inne och se på nån mysig film medan snön faller från himlen och när man är ute och fryser finns han där. Men kommer tröttna ganska snart på snön och kylan och vill ha sommar och värme jag vet det. Och ni kommer säkert få massa inlägg på hur mycket jag hatar snön, slasket, kylan.. haha. Men INGENTING slår ju sommaren! Och det finns ju dubbelt så mycket att göra som jag inte ens orkar ta upp här ;) Men en sak är säkert, sommaren är bäst bäst!!

Idag va det första dagen på praktiken på dagis, det va helt ok. Ante kom hem till mig och vi käkade chips dipp och drack läst till en 3 timmars film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0