1 år 2 månader idag ♥


Jag älskar dig Andreas Hedström så himla mycket!
Det ska alltid alltid alltid vara vi två.
14 månader tillsammans med dig är mina bästa månaderna jag någonsin har haft i mitt liv,
tiden går så himla fort med dig och du är som en bästa vän för mig
även fast du är min älskade pojkvän
jag ska aldrig kunna leva utan dig 
för utan dig funker inte jag! Det bara e så
Vi har så jääkla många roliga minnen från alla lov och alla dagar det har vart du och jag
jag skulle aldrig släppa taget om dig, aldrig nånsin!
Du är verkligen den bästa kärleken jag har och kommer ha föralltid!
jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. 
Det ska vara du och jag föralltid!
♥ 
I love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0