2 dagar kvar sen slipper jag skolan i 5 veckor!!

Rubriken säger allt! Det ska bli så himla skööönt! Jag ska nämlingen praktisera 2 veckor innan höstlovet och så är ju lovet 1 vecka och sen praktisera igen 2 veckor efter det. :D Skönt men kommer säkert va jobbigt eftersom jag ska ju inte precis göra världens lättaste jobb och så kommer jag vara ute varje dag.. :(

Har precis tagit bort sminket och det känns skönt att göra allt tidigt sen är det bara att lägga sig direkt när man är trött. Så nu ska jag bara sitta framför datan en stund med min varma o'boy och gulli gull hunden i mitt knä :) Imorgon blir det en lång tråkig dag i skolan ända till 16.00 ... Men det positiva med det är att jag har sovmorgon imorgon. Puss på er och Flisan ;)


Höst = depp depp och mer depp och kallt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0