Finns inget värre än söndagar och måndagar..

Helloj där.
Nu sitter jag framför datan och strax ska se film. Helgen har vart toppen! Tillbringat helgen hemma hos Ante med Pon, och i lördags kväll kom min älskling Flisan också :)
Om en vecka praktiserar jag på hunddagis i 2 veckor innan lov, och efter lovet praktiserar jag på dagis i 2 veckor, 1-3 åringar ungar, hihi så sött men så jooobbigt!

Är det bara jag sommar längtar till sommaren eller? Usscch är inte ett dugg taggad inför vintern som kommer, hatar när det är så kallt. det är bara loven, julafton och nyåren som är bra! Fick reda på också att det är nån subba som fejkar mig på Facebook och snott alla mina bilder förutom dom på mig och min pojkvän haha! och så har hon tydligen bestämt träff med en kille :o om jag hittar hennes fb blir det o anmäla dirrekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0