Helgen är redan slut..

Helgen spran förbi.. Sista veckan nu sen är det lov 1 vecka och så får vi inte glömma 1 dag till för mig ;) I helgen gjorde jag inget speciellt, va såklart med pojkvännen!

Fredags: Praktik och sen åkte jag hem och här hemma va min älskling redan här. Tog bussen hem till honom vi skippade moppen den här helgen för att spara på bensin och för att det skulle va väldigt kallt och åka på kvällarna. Men när vi kom hem gjorde vi jätte god mat och sen va vi med några kompisar hela kvällen.

Lördag: Vaknade vi kl 12, käka frukost kollade film och sen mot kvällen va vi med några och chillade och rökte vattenpipa och bara snackade.

Söndag: Vaknade upp ensam idag för Ante klev upp ur sängen redan kl 06.00 på morgonen stackaren för att göra en dyk jobb idag. Stack ut och sprang hur långt som helst, rung hela oxelösund kände det som och så när jag kom hem va Ante redan hemma så då hoppade vi in i duschen. Åkte och köpte godis och sen kollade vi på 3 filmer, paranormal activity 2, American history x, Piranha. SKIT bra alla tre! sen kom pappa och hämta mig.

Nu ska jag göra iordning matlåda till mig och greja lite. P U S S :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0